Regulamin Sklepu

www.tomaszkammel.pl 
obowiązujący od 20.12.2024r.

W Regulaminie, który czytasz, zawieramy informacje o naszej Umowie oraz naszych wzajemnych obowiązkach i prawach związanych z zakupem przez Ciebie Produktu cyfrowego w naszym Sklepie internetowym, który prowadzimy pod adresem www.tomaszkammel.pl

Ważne informacje!

  1. ZWROT – Pamiętaj, że kiedy zgadzasz się na dostarczenie Ci Produktu w formie treści cyfrowej (np. e-booka, udostępnienie całego kursu online) przed upływem 14 dni od dnia zawarcia Umowy oznacza to, że nie masz prawa odstąpienia!
    Przykład:

    Kupujesz e-booka i zaznaczasz checkbox dotyczący rezygnacji z prawa odstąpienia od naszej Umowy. My udostępniamy Ci e-booka jak najszybciej i masz dostęp do całej treści e-booka (zazwyczaj w kilka minut po zapłaceniu ceny, o ile jasno nie wskażemy inaczej w opisie produktowym). Nie możesz odstąpić od umowy.

  2. CENY – Ceny Produktów w Sklepie to ceny brutto (zawierają podatek VAT) wyrażamy je w polskiej walucie (tj. w polskich złotych).
  3. TWOJE DANE – W ramach Sklepu podawaj swoje dane i nie posługuj się danymi osób trzecich.
  4. ZAWARCIE UMOWY – Umowę zawieramy z chwilą, gdy my ją potwierdzimy w formie      wiadomości e-mail (po przesłaniu przez Ciebie Zamówienia).
  5. JAK UŻYWAĆ PRODUKTU – Używaj Produktu, który kupujesz, na własny użytek, o ile w jego opisie na stronie produktowej nie wskazujemy innego dozwolonego sposobu korzystania z Produktu cyfrowego. Nie udostępniaj go innym osobom bez naszej zgody.
    Przykład:

    Nie przesyłaj linku pozwalającego na odczytanie albo pobranie e-booka, kursu online nikomu, jeśli wprost na to nie pozwalamy. Nie przesyłaj także pliku, który pobierzesz na swój komputer innym osobom. Pamiętaj, że zabezpieczamy nasze Produkty na wypadek naruszenia naszych praw, a nieuprawnione rozpowszechnianie może wywołać dla Ciebie negatywne skutki. Nie chcemy korzystać z przysługujących nam środków prawnych.

    Jeśli masz wątpliwości, czy możesz użyć Produktu w jakiś sposób, to skontaktuj się z nami.

  6. UMOWA – Przeczytaj Regulamin przed złożeniem Zamówienia w Sklepie, ponieważ jeśli nie akceptujesz jego postanowień, to nie powinieneś zawierać Umowy.
  7. SZTUCZNA INTELIGENCJA –  w Produkcie, który Ci udostępniamy, możemy wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji. Jednak korzystamy ze sztucznej inteligencji wyłącznie jako narzędzia, a powstała praca zawsze stanowi utwór w rozumieniu polskiego prawa i podlega ochronie zgodnie z postanowieniami tego Regulaminu.


Jak zawieramy naszą Umowę?

Krok 1. Wybierasz Produkt cyfrowy w naszym sklepie, dodajesz go do Koszyka.
Krok 2. Składasz Zamówienie (uzupełniasz formularz zamówienia, wybierasz sposób płatności, potwierdzasz zapoznanie się z Regulaminem i wysyłasz Zamówienie).
Krok 3. My weryfikujemy Twoje Zamówienie i jeżeli wszystko się zgadza, to potwierdzamy Zamówienie i jest to moment zawarcia naszej Umowy.
Krok 4. Zawieramy naszą Umowę z chwilą otrzymania przez Ciebie naszego potwierdzenia zawarcia Umowy. Zazwyczaj potwierdzamy zawarcie Umowy w tym samym dniu, często kilka minut po zakupie.
Krok 5. Udostępniamy Ci Produkt cyfrowy zazwyczaj zaraz po potwierdzeniu zawarcia Umowy lub jednocześnie z potwierdzeniem jej zawarcia (jeśli kupujesz Treść cyfrową to Umowa jest wykonana z chwilą, kiedy masz do niej dane dostępowe, jeśli Usługę cyfrową – to świadczymy ją przez czas zgodny z Umową). 

Przykład:
Kupujesz e-booka, a my udostępniamy Ci link, który pozwala Ci na jego pobranie. Umowa wykonana jest w chwili, gdy otrzymujesz link, dzięki któremu możesz mieć dostęp do całego e-booka.
Kupujesz 1 października 2024 r. roczny dostęp do naszego kursu online i co dwa tygodnie będziemy dodawać kolejne moduły kursu na platformę. Dostęp do Kursu będziesz miał przez jeden rok od dnia otrzymania dostępu do platformy, na której udostępniamy Ci kurs online lub od dnia wskazanego w opisie produktowym, jeśli wskazujemy początek okresu dostępowego. Dane dostępowe, które umożliwiają Ci zapoznanie się z modułami już udostępnionymi przez nas w ramach Kursu, otrzymujesz zaraz po potwierdzeniu Umowy. Czas trwania Umowy liczymy od momentu przekazania Ci danych dostępowych i dodajemy na platformę nowe moduły zgodnie z harmonogramem. Umowa :zakończy się 1 października 2025 r. i tego dnia możemy wygasić Twój dostęp do Kursu online.

ISTOTNE!

Gdy w Regulaminie piszemy:

  • Ty, Twój, Ciebie – chodzi nam o Ciebie jako Użytkownika, Klienta.
  • My, nasze, nas – chodzi o nas jako Usługodawcę, czyli Tomasza Kammela prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Media Faces Tomasz Kammel, ul. Juliana Fałata 1, 58-560 Jelenia Góra z adresem do doręczeniem ul. Marszałkowska 28/43, 00-576 Warszawa, NIP 6111260196, REGON 230494337.
  • Nasza strona, Strona, Sklep – mamy na myśli www.tomaszkammel.pl

Niektórych pojęć w tym regulaminie używamy w określonym znaczeniu. Wyjaśniamy je dla Ciebie na końcu Regulaminu.

Nasze dane kontaktowe:

Regulamin podzieliliśmy na 6 części. By ułatwić Ci szybkie znalezienie informacji, których szukasz, każda część składa się z mniejszych rozdziałów.

I. Informacje o Sklepie: warunki korzystania z naszej strony i Sklepu, Usługi Elektroniczne (w tym zakładanie Konta), Prezentowanie Cen, Prezentowanie Opinii

  1. Jakie warunki ogólne korzystania z naszego Sklepu Cię obowiązują?
  2. Jakie są Twoje obowiązki jako użytkownika naszego Sklepu?
  3. Jak prezentujemy Ceny w Sklepie?
  4. Jak weryfikujemy opinie prezentowane w Sklepie?
  5. Jakie Usługi elektroniczne są dostępne w Sklepie?
  6. Jak z Konta korzystać i co możesz z Kontem zrobić?
  7. Na czym polega usługa Koszyk?
  8. Co możesz zrobić, jeśli uznasz, że nieprawidłowo wykonaliśmy Usługę elektroniczną?
  9.  

II. Najważniejsze informacje: Składanie Zamówienia, Płatności, Cena, Treści cyfrowe i Usługi Cyfrowe, Prawa autorskie

  1. Jak wygląda proces składania Zamówienia i zawarcia Umowy w naszym Sklepie?
  2. Jakie dane podajesz w Formularzu zamówienia?
  3. Kiedy zawieramy Umowę?
  4. Co się dzieje, gdy nie potwierdzimy Zamówienia?
  5. Jakie formy płatności przewidujemy w Sklepie?
  6. Jaki operator płatności obsługuje płatności w naszym Sklepie?
  7. Jakie Produkty są dostępne w naszym Sklepie?
  8. Jak realizujemy Umowę, czyli jak wykonujemy swoje obowiązki?
  9. Jak prezentujemy Ceny Produktów?
  10. Jak długo udostępniamy Ci Produkt?
  11. Jakie cechy ma Produkt, który kupujesz w naszym Sklepie?
  12. Kiedy otrzymasz dostęp do Produktu?
  13. Jak możesz korzystać z Produktu?


III. Prawa Klienta: Niezgodność Produktu cyfrowego z Umową, Odstąpienie od Umowy, Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów

  1. Co możesz zrobić, jeśli uważasz, że Produkt cyfrowy nie jest zgodny z Umową i jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta?
  2. Co możesz zrobić, jeśli uważasz, że Produkt cyfrowy nie jest zgodny z Umową i jesteś Przedsiębiorcą?
  3. Czy możesz odstąpić od Umowy, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta?
  4. Jak możesz odstąpić o Umowy, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta?
  5. Czy możesz odstąpić od Umowy, jeśli jesteś Przedsiębiorcą?
  6. Jakie pozasądowe sposoby rozwiązania sporów między nami Ci przysługują?


IV. Pozostałe kwestie: Czas trwania Umowy, Zmiana Regulaminu, Dane osobowe, Postanowienia końcowe, Linki do poprzednich wersji Regulaminu

  1. Przez jaki czas trwa nasza Umowa?
  2. Czy możemy zmienić Regulamin, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta?
  3. Czy możemy zmienić Regulamin, jeśli jesteś Przedsiębiorcą?
  4. Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?
  5. Postanowienia końcowe


V. Definicje: Wyjaśniamy jak rozumiemy pojęcia używane w Regulaminie

VI. Załączniki:

  1. Załącznik 1 Formularz odstąpienia

I. Informacje o Sklepie

1. Jakie warunki ogólne korzystania z naszego Sklepu Cię obowiązują?

  1. Pamiętaj, że przed zawarciem Umowy w Sklepie powinieneś zapoznać się z Regulaminem i Polityką prywatności, ponieważ jeśli nie akceptujesz ich postanowień, to nie powinieneś zawierać Umowy. W toku składania Zamówienia akceptujesz ww. dokumenty i to, że Umowę zawieramy zgodnie z ich zapisami.
  2. Z Regulaminem zawsze możesz zapoznać się w łatwy sposób przed zawarciem Umowy. Umożliwiamy Ci jego odtwarzanie i zapisanie (na końcu dokumentu znajdziesz link z odniesieniem do pliku PDF, który możesz zapisać).
  3. Spełnij Wymagania Techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu (m.in. Twoje urządzenie musi mieć dostęp do Internetu, musisz mieć adres e-mail i korzystać z aktualnej przeglądarki) i Warunki korzystania z naszej Strony.
  4. Nie dostarczaj w ramach formularzy Sklepu treści bezprawnych, zabronionych przez prawo, niezgodnych z rzeczywistością czy dotyczących osób trzecich bez ich zgody.
    Zabezpieczamy stronę Sklepu, aby zapewnić bezpieczne i wygodne dla Ciebie korzystanie ze Sklepu (wdrażamy odpowiednie środki organizacyjne i techniczne).
  5.  

2. Jakie są Twoje obowiązki jako użytkownika naszego Sklepu?

  1. Podawaj w udostępnionych przez nas formularzach wyłącznie prawdziwe, aktualne i niezbędne do zawarcia Umowy dane i na bieżąco aktualizuj swoje dane, jeśli są zmienione.
  2. Korzystaj z usług i funkcjonalności udostępnianych przez nas w Sklepie w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu i zgodnie ze zwyczajami i zasadami współżycia społecznego.
  3. Nie zakłócaj funkcjonowania pozostałych Użytkowników Sklepu.
  4. Nie dostarczaj i nie przekazuj w ramach naszego Sklepu jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności naruszających prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste.
  5. Nie umieszczaj w Sklepie treści o charakterze bezprawnym, takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej (spam).
  6. Nie zmieniaj treści dostarczanych przez Sklep, w szczególności Cen lub opisów Produktów – jeśli masz pytania w tym zakresie, skontaktuj się z nami.
  7. Nie podejmuj działań w celu uzyskania informacji nieprzeznaczonych dla Ciebie (np. hakowanie).
  8. Terminowo zapłać za Zamówienie złożone w Sklepie.
    1.  

3. Jak prezentujemy Ceny w Sklepie?

  1. W opisie Produktu wskazujemy jego Cenę brutto, tj. taką, którą zapłacisz w wyniku zawarcia Umowy.
  2. Produkty możemy prezentować w Sklepie w ramach przedsprzedaży lub w Promocji, których warunki zamieszczamy w Sklepie.
  3. Jeśli Produkt sprzedajemy w Promocji, oznaczamy Produkt jako będący w promocji i wskazujemy Cenę Promocyjną. Obok Ceny Promocyjnej wskazujemy najniższą cenę, w której Produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
  4. W wypadku gdy Cenę, którą widzisz w Sklepie, personalizujemy (np. na podstawie informacji o Tobie, jako użytkowniku, które pozyskujemy z danych marketingowych tj. w ramach profilowania), informujemy Cię o indywidualnym dostosowywaniu ceny przy Cenie Produktu na stronie Sklepu.

4. Jak weryfikujemy opinie prezentowane w Sklepie?

  1. Jeśli zamieszczamy opinie na stronie Sklepu, podejmujemy uzasadnione i proporcjonalne kroki, które pozwalają nam na zweryfikowanie, czy opinie są rzetelne i zamieszczone przez osoby, które rzeczywiście korzystały z naszych Produktów.
  2. Informacje na temat sposobu weryfikacji przez nas opinii zamieściliśmy w zakładce Zasady prezentowania opinii

5. Jakie Usługi elektroniczne są dostępne w Sklepie?

  1. W ramach Sklepu oferujemy nieodpłatne świadczenie wskazanych poniżej Usług elektronicznych:
    1. Usługę zawierania Umów na zasadach określonych w Regulaminie;
    2. Usługę Konto oraz dostęp przez Konto do Treści i Usługi cyfrowej na platformie PUBLIGO;
    3. Usługę składania Zamówień na zasadach określonych w Regulaminie;
    4. Usługę umożliwienia Użytkownikom korzystania z usług Koszyka;
    5. Usługę udostępnienia Treści i Usług cyfrowych na stronie internetowej Sklepu.


6. Jak z Konta korzystać i co możesz z Kontem zrobić?

  1. Możesz korzystać z Konta po zakupie kursu online. Konto zakładane jest automatycznie podczas dokonywania zakupu kursu online  w Sklepie przez nas na podstawie Zamówienia, abyś miał dostęp do zakupionych Treści i Usługi cyfrowej na wskazanej przez nas platformie. 
  2. W formularzu Zamówienia podajesz swoje dane: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, login i hasło. Logujesz się na Konto za pomocą loginu i hasła, które sam ustalasz.
  3. Przesyłamy Ci potwierdzenie utworzenia Twojego Konta i jest to moment zawarcia między nami umowy o jego prowadzenie.
  4. Świadczymy usługę utrzymania Konta w czasie trwania Umowy, nie krócej niż rok od dnia zakończenia Umowy. Po tym czasie możemy usunąć Twoje Konto.
  5. Możesz wypowiedzieć umowę o prowadzenie Konta w każdym czasie, na Twoją prośbę usuwamy Konto w terminie do 30 dni od dnia otrzymania żądania usunięcia Konta.Dyspozycję usunięcia Konta prześlij na adres e-mail wskazany na wstępie Regulaminu. Pamiętaj, że w przypadku usunięcia Konta nie będziesz mógł korzystać z Produktu, który kupiłeś.
  6. W naszym Sklepie możesz złożyć Zamówienie bez zakładania Konta.
  7. Nie pozwalamy na przekazywanie przez Ciebie loginu i hasła osobom nieuprawnionym lub korzystanie przez Ciebie z konta innego Użytkownika.

7. Na czym polega usługa Koszyk?

  1. W momencie gdy dodajesz Produkt do Koszyka, rozpoczynasz korzystanie z usługi Koszyk.
  2. Możesz w ramach tej usługi dodać Produkty do Koszyka, wpisać kod rabatowy, zobaczyć podsumowanie swojego Zamówienia i złożyć Zamówienie.
  3. Usługę Koszyk wykonujemy jednorazowo i uważamy ją za wykonaną z chwilą złożenia przez Ciebie Zamówienia w Sklepie.
  4. Nie pobieramy opłaty za korzystanie z tej usługi.

8. Co możesz zrobić, jeśli uznasz, że nieprawidłowo wykonaliśmy Usługę elektroniczną?

  1. Jeśli uznasz, że Usługa Elektroniczna nie zgadza się z naszymi ustaleniami, możesz złożyć reklamację, kierując ją w formie pisemnej na nasz adres siedziby lub elektronicznie na adres e-mail lub telefoniczny wskazany na początku Regulaminu.
  2. Ustosunkujemy się do reklamacji jak najszybciej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  3. Będzie nam łatwiej, i zazwyczaj rozpatrzymy reklamację szybciej, jeśli w opisie reklamacji podasz informacje, okoliczności, które są jej podstawą (np. rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości), Twoje żądanie i dane kontaktowe, ale od razu wskazujemy, że to nie jest Twój obowiązek (to tylko nasza rekomendacja). Ważne, żebyśmy wiedzieli kto złożył reklamację i czego ona dotyczy.

II. Najważniejsze informacje: 

1. Jak wygląda proces składania Zamówienia i zawarcia Umowy w naszym Sklepie?

  1. Umożliwiamy składanie Zamówień poprzez stronę naszego Sklepu.
  2. Cechy każdego Produktu cyfrowego dostępnego w naszym Sklepie oraz jego specyfikację określamy na stronie produktowej.
  3. Umowę zawieramy po złożeniu Zamówienia na stronie Sklepu za pomocą Formularza Zamówienia, w momencie potwierdzenia jej przez nas (potwierdzenie następuje w formie przesłania wiadomości e-mail przez nas na adres e-mail, który wskazujesz podczas składania Zamówienia).
  4. W ramach naszej Umowy my zobowiązujemy się do udostępnienia Ci Produktu cyfrowego, a Ty do zapłaty Ceny wskazanej w Sklepie.
  5. Zamówienie możesz złożyć w naszym Sklepie 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  6. Możesz zweryfikować Produkt cyfrowy znajdujący się w Twoim Koszyku i zmienić Produkt cyfrowy na inny lub dodać kolejne Produkty cyfrowe do Koszyka do czasu złożenia Zamówienia.
  7. Umożliwiamy złożenie Zamówienia w następujący sposób:
    1. Dodajesz Produkt cyfrowy do Koszyka.
    2. Przechodzisz do Formularza zamówienia i go uzupełniasz, a gdy już masz Konto i jesteś zalogowany, to potwierdzasz aktualność swoich danych.
    3. Składasz Zamówienie (potwierdzasz, że dane w Formularzu zamówienia są prawidłowe, akceptujesz Regulamin, Politykę i klikasz w przycisk „Zamawiam i płacę” i przesyłasz Zamówienie do nas).
    4. Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) oznacza, że składasz Zamówienie (składasz nam ofertę zawarcia Umowy).
    5. Po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) masz możliwość wyboru operatora płatności i przekierowujemy Cię w sposób automatyczny do bramki płatności, obsługiwanej przez wybranego operatora w przypadku wyboru płatności online. Informacje o dostępnych operatorach są na bieżąco podawane na stronie Sklepu.
    6. W odpowiedzi na Zamówienie niezwłocznie otrzymujesz od nas wiadomość na podany w tym celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i informacją o rozpoczęciu jego weryfikacji.
    7. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, wysyłamy Ci na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty złożonej przez Ciebie w ramach przesłania nam Zamówienia oraz potwierdzeniem rozpoczęcia realizacji Zamówienia lub informację o odmowie przyjęcia wszystkich lub poszczególnych ofert, złożonych w ramach Zamówienia.


2.
Jakie dane podajesz w Formularzu zamówienia?

  1. Jeśli nie masz Konta, wypełniasz samodzielnie Formularz zamówienia danymi niezbędnymi do zawarcia i realizacji Umowy.
  2. Pamiętaj, że podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić nam realizację Umowy. Warunkiem złożenia Zamówienia  jest prawidłowe i kompletne wypełnienie Formularza zamówienia.
  3. W Formularzu zamówienia podajesz: imię i nazwisko, dokładny adres, adres poczty elektronicznej oraz wskazujesz dane dotyczące Umowy tj.: wybrany Produkt cyfrowy, sposób płatności.
  4. Jeśli nie masz statusu Konsumenta, to wskazujesz także obowiązkowo swoją firmę. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, to wskazujesz też dane niezbędne do jej wystawienia przez nas (w tym NIP).
  5. Podczas składania Zamówienia akceptujesz warunki Regulaminu i Polityki prywatności.
  6. Ostatni krok złożenia Zamówienia to dokonanie płatności w sposób, jaki wybierzesz spośród tych, które udostępniamy w Sklepie.


3.
Kiedy zawieramy Umowę?

  1. Zawieramy naszą Umowę z chwilą przyjęcia przez nas Zamówienia.
  2. Potwierdzamy przyjęcie Zamówienia w formie przesłania wiadomości e-mail.
  3. W przypadku Zamówienia, które opłacasz na podstawie faktury, którą wystawiamy zgodnie z Twoim wyborem, powinieneś opłacić ją we wskazanym terminie. Jeśli tego nie zrobisz, uważamy, że Umowa nie jest zawarta.
  4. Dowód zakupu, tj. fakturę albo paragon, przekazujemy Ci w formie elektronicznej (na podany przez Ciebie podczas składania Zamówienia adres e-mail), na co się zgadzasz, akceptując Regulamin.


4.
Co się dzieje, gdy nie potwierdzimy Zamówienia?

Jeśli nie potwierdzimy Twojego Zamówienia, odmawiamy przyjęcia Zamówienia, nie zawieramy Umowy w zakresie części Zamówienia wskazanej w wiadomości, którą przesyłamy w tej sprawie. W takim wypadku jak najszybciej, nie później niż w terminie 14 dni od wysłania takiej wiadomości, zwracamy Ci uiszczone przez Ciebie płatności, w zakresie w jakim nie zawieramy Umowy.


5.
Jakie formy płatności przewidujemy w Sklepie?

W naszym Sklepie przewidujemy możliwość opłacenia Cen w formie płatności elektronicznych (realizację Zamówienia rozpoczynamy po przesłaniu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu informacji o dokonaniu płatności), które wskazujemy poniżej:

  1. przelew tradycyjny,
  2. płatność dokonana za pośrednictwem operatora płatności,
  3. BLIK,
  4. płatność kartą.


6.
Jaki operator płatności obsługuje płatności w naszym Sklepie?

  1. W naszym Sklepie dokonujesz płatności za pomocą serwisu PayPro SA (PayPro) z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8, kod pocztowy 60-198, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, posiadająca NIP 7792369887, REGON 301345068, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym, oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014 oraz PayPal (PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luksemburg).
  2. Nie przechowujemy w swojej bazie numerów kart płatniczych, więc jeśli dokonujesz płatności za pomocą karty płatniczej, to nie mamy dostępu do jej numeru.


7.
Jakie Produkty są dostępne w naszym Sklepie?

  1. W naszym Sklepie oferujemy Produkty cyfrowe o charakterze edukacyjnym, rozwojowym. 
  2. W ramach Umowy zawartej zgodnie z regulaminem udostępniamy Ci Produkt cyfrowy w postaci:
    1. Treści cyfrowej (czyli Produktu w formie treści, do którego masz dostęp po zalogowaniu za pomocą danych dostępowych),
    2. Usługi cyfrowej (czyli Produktu, który ma formę usługi online, w ramach której możesz tworzyć samodzielnie lub z innymi użytkownikami swoje własne treści, modyfikować je i swobodnie nimi dysponować).
  3. W ramach naszej Umowy otrzymujesz dostęp do Produktu zgodnego z Twoim Zamówieniem.


8.
Jak realizujemy Umowę, czyli jak wykonujemy swoje obowiązki?

  1. Dostarczamy Ci dane umożliwiające dostęp do Produktu zgodnego z Twoim Zamówieniem.
  2. Dane dostępowe przesyłamy na adres e-mail podany przez Ciebie podczas składania Zamówienia w postaci linku lub wysyłamy Ci login i hasło do Konta, jeśli kupiłeś kurs online. 
  3. W ramach niektórych naszych Produktów, w szczegolności kursów online, będziesz mógł odpłatnie przedłużyć do nich dostęp. Co najmniej 7 dni przed końcem dostępu wyślemy Ci informację o możliwości przedłużenia korzystania z Produktu, wskażemy Cenę i inne informacje o płatności. Jeśli będziesz chciał przedłużyć dostęp, to postępuj zgodnie z tymi wskazówkami. Jeśli nie będziesz chciał przedłużać swojego dostępu, nie będziesz musiał nic robić. 


9. Jak prezentujemy Ceny Produktów?

  1. Ceny Treści i Usług cyfrowych prezentujemy na stronie Sklepu, w ramach każdego opisu Produktu informujemy także o jego Cenie.
  2. Cenę Produktu widzisz także w trakcie składania Zamówienia (jest taka sama jak na stronie produktowej).
  3. Wszystkie Ceny zamieszczone na naszej stronie są cenami brutto uwzględniającymi podatki.


10. Jak długo udostępniamy Ci Produkt?

  1. Przez czas zgodny z Twoim wyborem, jeśli udostępniamy taką opcję w Sklepie.
    1. W wypadku Treści cyfrowych dostępnych w całości po zalogowaniu (np. e-book), o ile inaczej nie wskażemy w opisie produktowym, to masz dostęp do Treści cyfrowej przez 365 dni od dnia otrzymania od nas danych dostępowych.
  2. Jeśli Umowa zawierana jest na czas oznaczony (np. dostęp do Usługi cyfrowej), to licencja udzielana jest na czas trwania Umowy.


11. Jakie cechy ma Produkt, który kupujesz w naszym Sklepie?

  1. Ze względu na rodzaj i czas trwania Umowy (i Produktu, jaki wybierasz, kiedy składasz Zamówienie) poszczególne warianty Treści lub Usług cyfrowych mogą różnić się swoim zakresem oraz poziomem i czasem dostępów do materiałów.
  2. Wszystkie Produkty opisujemy na naszej stronie.


12. Kiedy otrzymasz dostęp do Produktu?

  1. Dostęp do zawartości Zamówienia zazwyczaj przyznajemy Ci od razu po zawarciu Umowy (zazwyczaj po opłaceniu Zamówienia i potwierdzeniu przez nas Umowy), o ile inaczej nie wskazujemy w opisie Produktu.
  2. Uznajemy, że dostarczamy Ci Produkt, z chwilą kiedy zalogujesz się do Konta po zakupie Usługi lub Treści cyfrowej lub z chwilą uzyskania dostępu do zamówionej Treści lub Usługi cyfrowej (przesłanie danych dostępowych), w szczególności poprzez przesłanie linku do ściągnięcia materiałów lub uzyskania do nich dostępu.
  3. Gdy dostarczamy Ci Treść cyfrową w całości (np. e-book albo wszystkie moduły kursu online), to Umowa jest przez nas wykonana.
  4. Możemy prowadzić przedsprzedaż Produktów i w takiej sytuacji w opisie produktowym informujemy o innym terminie dostarczenia Produktu (przedsprzedaż). Wtedy otrzymasz dostęp w określonej dacie.


13. Jak możesz korzystać z Produktu?

  1. W ramach opisu produktowego możemy określać warunki korzystania z Produktów, w tym warunki licencji.
  2. Jeśli nie wskazujemy warunków licencji korzystania z Produktu, to możesz korzystać z Produktu na własne potrzeby (własny użytek).
  3. Nie możesz udostępniać Produktów innym osobom (także przekazywać dostępu do Twojego Konta czy danych dostępowych do Produktu, które Ci przesyłamy zgodnie z Umową).
  4. Nie zezwalamy na korzystanie przez Ciebie z Produktów w jakiejkolwiek formie komercyjnej (w szczególności nie wyrażamy zgodyna odsprzedaż czy dystrybucję albo sprzedaż handlową Produktów).
  5. Licencja, której Ci udzielamy nie obejmuje prawa do:
    1. trwałego lub czasowego zwielokrotnienia treści dostępnych w ramach Sklepu, w tym Produktów, w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
    2. wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości treści, w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu,
    3. odpłatnego rozpowszechniania treści, w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
    4. nieodpłatnego rozpowszechniania treści, w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.

III. Prawa Klienta

1. Co możesz zrobić, jeśli uważasz, że Produkt cyfrowy nie jest zgodny z Umową i jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta?

  1. Jeśli uznasz, że Produkt jest niezgodny z Umową, skontaktuj się z nami i przekaż nam czego oczekujesz.
    Skontaktuj się w sprawie reklamacji mailowo: sklep@tomaszkammel.pl  lub za pomocą poczty tradycyjnej: Tomasz Kammel, ul. Marszałkowska 28/43, 00-576 Warszawa.
  2. Zgodnie z przepisami możesz żądać doprowadzenia Produktu cyfrowego do zgodności z Umową. Możemy odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową, jeżeli dokonanie tego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe lub wymagałoby od nas poniesienia nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględniamy okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Treści lub Usługi cyfrowej z naszą Umową oraz wartość Treści lub Usługi cyfrowej zgodnych z Umową.
  3. Doprowadzamy Treść lub Usługę cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym terminie od chwili, w której poinformujesz nas o braku zgodności z Umową, bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie i uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. To my ponosimy koszty doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z naszą Umową.
  4. Jeżeli Treść lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
    2. nie doprowadzimy Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową,
    3. mimo że próbowaliśmy doprowadzić Produkt cyfrowy do zgodności z Umową, to nadal jest on niezgodny z Umową,
    4. z informacji, którą Ci przekazaliśmy, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzimy Treści lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.
  5. Rozpatrzymy Twoją reklamację w rozsądnym terminie 14 dni. Jeśli nie ustosunkujemy się do Twojej reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, to uznajemy Twoje roszczenie za uzasadnione.
  6. Jeśli wskażesz, co według Ciebie jest nieprawidłowe i jakich działań od nas oczekujesz, przyspieszy to czas rozpatrzenia reklamacji (choć nie jest to konieczne i nie musisz tego robić). Możesz wskazać opis i datę wystąpienia niezgodności z Umową.
  7. Wskaż swoje dane kontaktowe tak, abyśmy mogli skontaktować się z Tobą w sprawie Twojej reklamacji.
  8. Więcej informacji na temat praw kupujących możesz znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
  9. Odpowiadamy za brak zgodności z umową Treści lub Usługi cyfrowej, dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili jej dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Istnieje prawne domniemanie, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Ci Treści lub Usługi cyfrowej, istniał w chwili jej dostarczenia.
  10. Nie możemy powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową, jeżeli ten brak podstępnie zataimy (nie działamy w taki sposób, ale przepisy prawne nakazują nam przekazanie Ci tej informacji).
  11. Odpowiadamy za brak zgodności z Umową Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miały być dostarczane. Istnieje prawne domniemanie, że brak zgodności z Umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
  12. Nie stosujemy domniemań, o których wspominamy powyżej, jeżeli:
    1. Twoje środowisko cyfrowe (urządzenia elektroniczne, oprogramowanie) nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których informujemy Cię w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy (w opisie produktowym wskazujemy wymagania techniczne i oprogramowanie niezbędne do korzystania z oferowanego w naszym Sklepie Produktu).
    2. Informujemy Cię w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku współpracy z nami, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla Ciebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową wynika z cech Twojego środowiska cyfrowego i nie wykonujesz tego obowiązku w odpowiednim czasie.
  13. Jeśli jesteś Przedsiębiorcą na prawach konsumenta i korzystasz z uprawnień, o których mowa powyżej, powinieneś wypełnić formularz niezgodności Produktu z umową i wskazać dane poświadczające Twój status Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub przekazać nam te informacje w inny sposób. Powinieneś nam złożyć w takim wypadku oświadczenie, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez Ciebie działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla Ciebie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.


2.
Co możesz zrobić, jeśli uważasz, że Produkt cyfrowy nie jest zgodny z Umową i jesteś Przedsiębiorcą?

  1. Jeśli jesteś Przedsiębiorcą (i nie masz statusu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) to naszą odpowiedzialność wyłączamy na podstawie z art. 558 § 1 ustawy Kodeks cywilny.
  2. Jeśli uznasz, że Produkt jest niezgodny z Umową, skontaktuj się z nami i przekaż nam czego oczekujesz. 
    Skontaktuj się mailowo: sklep@tomaszkammel.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej: Tomasz Kammel, ul. Marszałkowska 28/43, 00-576 Warszawa.


3.
Czy możesz odstąpić od Umowy, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta?

  1. Jeśli podczas zawierania Umowy wyrazisz zgodę na dostarczenie Ci Treści cyfrowej przed upływem ustawowego terminu odstąpienia (14 dni od zawarcia Umowy), a my ją dostarczymy, to nie masz prawa odstąpienia.

    Jak to działa? Przykład:
    Krok 1: Kupujesz e-booka i zaznaczasz checkbox, poprzez który wyrażasz zgodę na udostępnienie Ci e-booka przed upływem 14 dni od dnia zakupu.
    Krok 2: Wysyłamy Ci dane dostępowe i masz możliwość zapoznania się z treścią e-booka.
    Krok 3: Prawo odstąpienia Ci nie przysługuje.

  2.  W wypadku gdy wyrazisz zgodę na rozpoczęcie świadczenia Ci usług w ramach Umowy przed upływem ustawowego terminu odstąpienia, to od Umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od jej zawarcia, ale w takiej sytuacji odliczymy od zwracanej Ci Ceny wartość części Umowy wykonanej do dnia Twojego odstąpienia od Umowy.
    Jak to działa? Przykład:

    Krok 1: Kupujesz dostęp do oprogramowania i zaznaczasz checkbox, poprzez który wyrażasz zgodę na rozpoczęcie korzystania z oprogramowania przed upływem 14 dni od dnia zakupu.
    Krok 2: Wysyłamy Ci dane dostępowe i masz możliwość korzystania z oprogramowania.
    Krok 3: Korzystasz z oprogramowania. Masz prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia.
    Krok 4: Korzystasz z prawa odstąpienia w odpowiednim terminie. Zwracamy Ci Cenę oprogramowania pomniejszoną o wartość usług dostępnych w ramach oprogramowania do dnia odstąpienia przez Ciebie od Umowy

  3. Jeżeli Umowa dotyczy świadczenia Usług Elektronicznych, Usług cyfrowych, usług, a my wykonamy je w pełni za Twoją zgodą, to nie masz prawa odstąpienia.
  4. Informujemy Cię o tym, że prawo do odstąpienia nie będzie Ci przysługiwać w wypadkach, o których mowa powyżej.
  5. Jeśli nie mamy do czynienia z sytuacjami, o których mowa powyżej, to masz prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
  6. Zwracamy Ci wszystkie otrzymane płatności, jeśli odstępujesz od Umowy (chyba że wykonaliśmy za Twoją zgodę część Umowy, ponieważ w takiej sytuacji odliczamy wartość części wykonanej Umowy). Dokonujemy zwrotu płatności za pomocą takiego sposobu płatności, jaki wybrałeś do opłacenia transakcji. Możesz poinformować nas, że prosisz o inny sposób zwrotu płatności.
    Jeśli odstępujesz od umowy, to z dniem odstąpienia tracisz możliwość korzystania z przedmiotu Umowy (np. w wypadku gdy odstępujesz od umowy, której przedmiotem jest kurs online, to tracisz dostęp do niego)


4.
Jak możesz odstąpić o Umowy, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta?

  1. Informujesz nas o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie możesz wysłać pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Możesz skorzystać ze wzoru formularza, który udostępniamy, ale nie musisz.

    Dane kontaktowe do złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
    Skontaktuj się mailowo sklep@tomaszkammel lub za pomocą poczty tradycyjnej: Tomasz Kammel, ul. Marszałkowska 28/43, 00-576 Warszawa

  2.  Aby zachować termin odstąpienia (14 dni od dnia zawarcia Umowy), wyślij nam informację o odstąpieniu przed upływem terminu.
  3. Jeśli odstępujesz od Umowy, zwracamy Ci jako Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od Ciebie płatności. Nie ponosisz kosztów w związku z formą zwrotu płatności.

    Jak to działa? Przykład:
    Krok 1: Odstępujesz od Umowy. Przesyłasz nam wiadomość e-mail z informacją o odstąpieniu. Nie musisz podawać przyczyny. Możesz skorzystać z formularza dołączonego do Regulaminu i wskazać w jakiej formie mamy zwrócić Ci środki finansowe.
    Krok 2: Potwierdzamy przyjęcie Twojego odstąpienia i zlecamy zwrot Ceny.
    Krok 3: Naszą Umowę uważamy za niezawartą.


5.
Czy możesz odstąpić od Umowy, jeśli jesteś Przedsiębiorcą?

Nie. Jeśli jesteś Przedsiębiorcą, to przepisy nie nakładają na nas obowiązku umożliwienia Ci odstąpienia od Umowy.


6.
Jakie pozasądowe sposoby rozwiązania sporów między nami Ci przysługują?

Możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, czyli:

  1. zwróć się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,
  2. zwróć się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między nami,
  3. skorzystaj z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, której statutowym zadaniem jest ochrona konsumentów,
  4. skorzystaj z platformy ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

IV. Pozostałe kwestie

1. Przez jaki czas trwa nasza Umowa?

  1. Nasza Umowa trwa przez czas zgodny z opisem Produktu. Dane dostępowe umożliwiają Ci korzystanie z Produktu przez ten czas, a jeśli czas dostępu nie jest wskazany, to przez czas zgodny z Regulaminem.

    Przykład:
    Kupujesz kurs online, a w jego opisie wskazujemy, że w ramach Umowy dajemy Ci roczny dostęp do Kursu online. Przez jeden rok, od dnia gdy prześlemy Ci dane dostępowe, masz dostęp do kursu online.


2. 
Czy możemy zmienić Regulamin, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta?

  1. Tak. Regulamin może ulec zmianie, jednak zmiany będą Cię obowiązywać wyłącznie wtedy, gdy zmiana będzie dotyczyć naszej Umowy i będzie wynikać z ważnych powodów, tj. zmiany przepisów prawa, wprowadzenia nowych usług, zmian zakresu naszych usług, zmian technologicznych naszej działalności, wydania decyzji, orzeczeń odpowiednich organów, jeśli wymuszają na nas wprowadzenie zmian.
  2. O każdej zmianie Regulaminu poinformujemy Cię e-mailowo lub pisemnie, nie później niż 14 dni przed planowanym terminem wprowadzenia zmian, abyś mógł się z nimi zapoznać. Będziemy czekać, aż zaakceptujesz nowe brzmienie Regulaminu przez e-mail lub pisemnie.
  3. Możesz też w takiej sytuacji wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym. Wtedy zawiadomisz nas przez e-mail lub pisemnie, że wypowiadasz naszą umowę
  4. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosujemy Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia Umowy. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w terminie 14 dni od dnia opublikowania.


3.
Czy możemy zmienić Regulamin, jeśli jesteś Przedsiębiorcą?

  1. Tak. Regulamin możemy w takim wypadku zmienić w każdym czasie zgodnie z obowiązującymi przepisami.


4.
Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?

  1. Twoje dane osobowe przetwarzamy jako administrator danych osobowych.
  2. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale niezbędne np. do założenia Konta, złożenia Zamówienia.
  3. Szczegółowe informacje o tym, jak wykorzystujemy Twoje dane osobowe, w jakim celu i na jakich zasadach, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.


5.
Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w tym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
  2. Jeśli jesteś Przedsiębiorcą, to spory między nami będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla naszej siedziby.
  3. Możemy rozwiązać Umowę o świadczenie usług za 30-dniowym okresem wypowiedzenia z ważnych przyczyn, które rozumiemy jako zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez nas, która wpływa na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy nami lub zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi.
  4. Możemy wypowiedzieć Umowę o świadczenie usług za 14-dniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić Ci dalszego prawa do korzystania ze Sklepu z ważnych powodów, w szczególności kiedy rażąco naruszysz postanowienia Regulaminu, tj. gdy naruszasz warunki korzystania ze Strony, Sklepu.
  5. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Ustawy Kodeks cywilny.
  6. Utrwalamy, zabezpieczamy, udostępniamy oraz potwierdzamy istotne postanowienia zawieranej przez Nas Umowy, Umowy o świadczenie usług poprzez przesłanie Ci wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz przekazaniem aktywnego linku do treści Regulaminu w treści wiadomości e-mail.
  7. Dowód dokonania zakupu przesyłamy na adres e-mail wskazany przez Ciebie w trakcie składania Zamówienia.
  8. Treść Regulaminu udostępniamy bezpłatnie na stronie internetowej Sklepu.
  9. Jeśli zamieszczasz jakiekolwiek treści na Koncie lub w innym miejscu strony internetowej Sklepu, udzielasz nam niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie tych treści, w szczególności w Internecie , bez ograniczenia terytorialnego.

V. Definicje

Usługodawca, my  Tomasz Kammel prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Media Faces Tomasz Kammel, ul. Juliana Fałata 1, 58-560 Jelenia Góra z adresem do doręczeniem ul. Marszałkowska 28/43, 00-576 Warszawa, NIP 6111260196, REGON 230494337.

Sklep, Strona – serwis internetowy dostępny pod adresem: www.tomaszkammel.pl 

Formularz zamówienia – formularz służący do złożenia Zamówienia w naszym Sklepie. Uzupełnienie formularza wymaga od Ciebie dodania Produktu cyfrowego do Koszyka, wybrania sposobu płatności oraz uzupełnienia Twoich danych niezbędnych do zawarcia Umowy.

Ty, Klient – to Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawiera Umowę z nami.

Przedsiębiorca – to osoba prawna lub osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Treści lub Usługi cyfrowej i zawiera z nami Umowę, a z Umowy wynika, że jest ona bezpośrednio związana z wykonywaną przez Ciebie działalnością gospodarczą i posiada dla Ciebie charakter zawodowy.

Konsument – to osoba fizyczna zawierająca z nami Umowę lub inną umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Treści lub Usługi cyfrowej, która jest bezpośrednio związana z działalnością gospodarczą tej osoby, ale z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego (np. na podstawie danych o przedmiocie działalności gospodarczej udostępnionych w CEIDG).

Konto Twój indywidualny dostęp na stronie www.kursy.tomaszkammel.pl, określany nazwą użytkownika oraz hasłem w postaci ciągu znaków zabezpieczających dostęp do konta.

Treść cyfrowa – to dane wytworzone i dostarczane w postaci cyfrowej np. e-book, kurs online.

Usługa cyfrowa – to usługa pozwalająca na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługa pozwalająca na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, lub inne formy interakcji przy pomocy takich danych np. oprogramowanie pozwalające Ci na zarządzanie Twoimi współpracownikami.

Produkt, Produkt cyfrowy – to Twój indywidualny dostęp do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, która jest przedmiotem Umowy, i który przyznajemy Ci na określony czas zgodny z Umową. Opis Produktu oraz ceny brutto są dostępne na stronie Sklepu, w ramach opisu produktowego.

Cena wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami należne nam z tytułu wykonania Umowy.

Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną, w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.), dla Ciebie przez nas za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.

Wymagania Techniczne to minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep, w tym zawarcia Umowy o świadczenie usług lub Umowy tj.:

  1. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
  2. dostęp do poczty elektronicznej;
  3. Klient musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych;
  4. dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari.

Umowa – to nasza Umowa, na mocy której udostępniamy Ci Produkt cyfrowy. Umowę zawieramy za pomocą Sklepu lub w inny sposób, w szczególności poprzez przesłanie Zamówienia na nasz adres e-mail i opłacenie przez Ciebie złożonego Zamówienia. W ramach Umowy zobowiązujemy się do udostępnienia Ci Treści lub Usługi cyfrowej, a Ty do zapłaty Ceny. Umowa zawierana jest z chwilą przesłania przez nas potwierdzenia przyjęcia Zamówienia.

Umowa o świadczenie usług – zawarta między nami umowa, której przedmiotem jest świadczenie Usług Elektronicznych udostępnianych za pośrednictwem Sklepu, na warunkach określonych w Regulaminie.

Zamówienie – to Twoje oświadczenie, które składasz nam za pomocą Formularza zamówienia. Informujesz nas w nim o chęci zawarcia Umowy na odległość z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (strony internetowej Sklepu) i składasz ofertę zawarcia Umowy dotyczącą Produktu. W ramach Zamówienia podajesz nam dane niezbędne do zawarcia Umowy.

Koszyk – to Usługa Elektroniczna udostępniana Ci,dzięki której możesz złożyć Zamówienie, w tym wpisać kody rabatowe, które umożliwiają obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenie podsumowania Twojego Zamówienia.

Promocje to szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przez nas w określonym konkretnie czasie, z których możesz skorzystać na określonych przez nas zasadach np. obniżenie ceny Produktu.

Ustawa o prawach konsumenta to ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).

Regulamin – to dokument, który czytasz. Określamy w nim zasady zawarcia Umowy oraz zasady świadczenia i korzystania z usług, w tym Usług Elektronicznych, udostępnianych przez nas za pośrednictwem Sklepu. Regulamin toTwoje i nasze prawa i obowiązki.

Cena Początkowa to pierwsza Cena Produktu, w której Produkt pojawił się w Sklepie.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką – to najniższa Cena, w której Produkt był dostępny w Sklepie, w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.

Cena Promocyjna – to obniżona Cena Produktów w Sklepie w związku z ogłoszeniem przez nas Promocji.

VI. Załączniki

Załącznik 1 Formularz odstąpienia

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Możliwość odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom na prawach konsumenta. Udostępniony formularz stanowi wzór. Nieskorzystanie z tego wzoru nie ma wpływu na możliwość odstąpienia od umowy.

Usługodawca (my): Tomasz Kammel prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Media Faces Tomasz Kammel, ul. Juliana Fałata 1, 58-560 Jelenia Góra z adresem do doręczeniem ul. Marszałkowska 28/43, 00-576 Warszawa, NIP 6111260196, REGON 230494337.

Oświadczam, że odstępuję od Umowy dotyczącej następującego Produktu cyfrowego
Nazwa Produktu cyfrowego: ___________
Cena brutto: ___________

DANE IDENTYFIKUJĄCE:
Imię i nazwisko: ___________
Data zawarcia Umowy: ___________

Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa wybrany przy zakupie Treści lub Usługi cyfrowej na naszej stronie Sklepu. Jeżeli płatność została dokonana w inny sposób niż przelewem, a chcesz otrzymać zwrot środków na rachunek bankowy, proszę wskazać poniżej numer konta bankowego, właściwego do zwrotu pieniędzy:
_________________________________. 
_________________________________
podpis oraz data

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z odstąpieniem od umowy:
Informuję, że dane osobowe, podane w tym formularzu, będą przetwarzane w celu obsługi procesu odstąpienia od umowy. Administratorem danych podanych w formularzu jest Tomasz Kammel prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Media Faces Tomasz Kammel, ul. Juliana Fałata 1, 58-560 Jelenia Góra z adresem do doręczeniem ul. Marszałkowska 28/43, 00-576 Warszawa, NIP 6111260196, REGON 230494337.
W związku z obsługą procesu odstąpienia od umowy dane mogą przetwarzać podmioty zewnętrzne, zaangażowane w obsługę tego procesu, takie jak biuro rachunkowe. Formularz przechowujemy przez okres konieczny do realizacji procesu odstąpienia od umowy oraz zgłoszenia potencjalnych roszczeń wynikających z realizacji odstąpienia. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, zawartych w formularzu, przysługują Ci następujące uprawnienia: prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi procesu odstąpienia od umowy.

Scroll to Top