Zasady prezentowania treści i opinii

www.tomaszkammel.pl

Wersja dokumentu: 01
Data obowiązywania: 20.12.2024 r. 

Dobrze Cię tu widzieć!

Transparentna i uczciwa komunikacja z Tobą to nasz priorytet! Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z przygotowanymi dla Ciebie dokumentami. Są w nich zawarte zasady prezentowania treści na tej stronie internetowej oraz kryteria weryfikujące, którymi kierujemy się przy prezentowaniu opinii Klientów.


ZASADY PREZENTOWANIA TREŚCI NA STRONIE

Treści prezentowane na naszej stronie staramy się jak najlepiej dopasować do potrzeb użytkowników strony i naszych Klientów.

Domyślne sortowanie produktów widoczne na stronie jest odzwierciedleniem tego, które produkty prezentowane na stronie są najczęściej wyszukiwane i cieszą się największą popularnością.

Na treści prezentowane użytkownikowi strony wpływa to jak zachowywali się inni, podobni użytkownicy, jakie wyszukiwanie zostało dokonane przez użytkownika oraz kwestia dopasowania wyników wyszukiwania do zapytania.


Ogólne zasady prezentowania opinii 

Publikujemy opinie klientów dotyczące współpracy z nami jak i opinie dotyczące naszych produktów i usług.  Wiemy, że opinie są ważne, dlatego dochowujemy wszelkiej staranności, by oparte były na rzeczywistych odczuciach naszych Klientów i podmiotów, z którymi współpracujemy. 
Prezentowane opinie są przez nas weryfikowane, aby pochodziły wyłącznie od osób, które z nami współpracowały lub były naszym Klientem.  

Weryfikacja opinii polega na podjęciu przez nas kilku kroków:

  1. sprawdzamy, czy osoby, które umieściły lub wysłały o nas opinie współpracowały z nami lub kupiły nasze produkty, jeśli nie, to nie udostępniamy takiej opinii, usuwamy ją albo odnosimy się do takiej opinii;
  2. jeśli opinia została przesłana do nas za pośrednictwem komunikacji elektronicznej, to kontaktujemy się z osobami, które przesłały do nas opinię z podziękowaniem i prośbą o zgodę na jej publikację, 
  3. jeśli nie jesteśmy w stanie zweryfikować podmiotu, który przesłał nam opinię, to nie zamieszczamy jej na stronie.

Jeśli nasz Klient lub Kontrahent ma ochotę udostępnić o nas opinię w formie nagrania video, to odbieramy od niego odpowiednią zgodę na rozpowszechnienie jego wizerunku, razem z głosem. 
Jeśli opinia ma formę video, to nie przygotowujemy do takiego materiału scenariusza – przedstawiona opinia jest spontaniczna. 

 

Opinie na stronie internetowej  

    1. Na naszej stronie internetowej prezentujemy wybrane opinie, które najlepiej oddają zasady współpracy i dają Ci najwięcej informacji pozwalających na podjęcie decyzji o współpracy z nami. 
    2. Opinie, które umieszczamy na naszej stronie internetowej znajdują się w wyznaczonym do tego miejscu na naszej stronie. 
    3. Opublikowana opinia może zawierać oprócz informacji nt. współpracy z nami również wizerunek osoby, która z nami współpracowała, korzystała z naszych produktów i usług.
    4. Dbamy o to, aby elementy publikowane w opinii były przez nas prezentowane w sposób prawidłowy, dlatego przed opublikowaniem opinii uzyskujemy zgodę na rozpowszechnienie wizerunku Klienta. Przed uzyskaniem takiej zgody nie umieszczamy opinii na naszej stronie.
    5. Możemy usunąć lub zmodyfikować opinie wyłącznie w sytuacji, gdy przejawiają one działania niedozwolone, tj. są sprzeczne z prawem lub z regulaminem naszej strony.

       

Opinie na Facebooku 

  1. Na naszym profilu na Facebooku istnieje możliwość dodania o nas opinii oraz oceny. 
  2. Opinie oraz oceny na naszym fanpage mogą dodawać osoby, które posiadają konto w portalu społecznościowym Facebook. 
  3. Serwis Facebook nie weryfikuje, czy osoba, która wyraża swoją opinie faktycznie była naszym Klientem lub Kontrahentem.
  4. Staramy się na bieżąco monitorować publikowane opinie na naszym profilu na Facebooku oraz weryfikować, czy rzeczywiście recenzje tam pozostawione pochodzą od osób, które z nami współpracowały.
  5. Facebook nie udostępnia nam możliwości samodzielnej weryfikacji osoby publikującej opinię, jak również funkcji usuwania opinii, które nie pochodzą od naszych Klientów i Kontrahentów. 
  6. W sytuacji opublikowania opinii w naszym profilu przez osobę, która z nami nie współpracowała lub opisuje usługi/produkty, z których nie korzystała, dokonujemy odpowiedniego zgłoszenia do platformy oraz komentujemy jej opinie w następujący sposób: „Informujemy, iż nie była Pani/Pan naszym klientem ani kontrahentem/nie korzystała Pani/Pan z opisanej usługi/produktu, zatem powyższa opinia jest całkowicie bezpodstawna”.


Opinie na Instagramie

  1. Możemy publikować o nas opinie na naszym profilu w serwisie Instagram. Opinie prezentujemy w relacjach, wyróżnionych relacjach, postach lub innych wskazanych na Instagramie miejscach. 
  2. Opinie mogą być wysyłane do nas przez naszych Klientów i Kontrahentów w różnych formach: wiadomości tekstowej, nagrania video, nagrania audio. 
  3. Nie publikujemy wszystkich przesłanych do nas opinii, a te które najlepiej opisują współpracę z nami i mogą być wskazówką dla przyszłych Klientów i Kontrahentów. 
  4. Przed publikacją opinii uzyskujemy zgodę na jej wykorzystanie.


Opinie na TikToku

  1. Możemy publikować o nas opinie na naszym profilu w serwisie TikTok. 
  2. Opinie mogą być wysyłane do nas przez naszych Klientów i Kontrahentów w różnych formach: wiadomości tekstowej, nagrania video. 
  3. Nie publikujemy wszystkich przesłanych do nas opinii, a te które najlepiej opisują współpracę z nami i mogą być wskazówką dla przyszłych Klientów i Kontrahentów. 
  4. Przed publikacją opinii uzyskujemy zgodę na jej wykorzystanie.


Opinie na YouTube

  1. W serwisie YouTube możemy publikować opinie w formie nagrań video z naszymi Klientami lub Kontrahentami. 
  2. Opinie są spontaniczne, a ich rozpowszechnienie odbywa się za zgodą osoby, która ją wyraża. 
  3. Nie publikujemy wszystkich opinii, a te które najlepiej opisują współpracę z nami i mogą być wskazówką dla przyszłych Klientów i Kontrahentów.

     

Opinie na LinkedIn

  1. W serwisie LinkedIn możemy publikować opinie o nas w formie postów, nagrań video.
  2. Nie publikujemy wszystkich przesłanych do nas opinii, a te które najlepiej opisują współpracę z nami i mogą być wskazówką dla przyszłych Klientów i Kontrahentów. 
  3. Przed publikacją opinii uzyskujemy zgodę na jej wykorzystanie.

     

Odpowiedzialność

  1. Odpowiedzialność za wystawione opinie ponoszą w pełni ich autorzy. 
  2. Wskazujemy, iż publikowanie treści o charakterze obraźliwym, wulgarnym, reklamowym czy naruszającym prawa innych podmiotów lub regulaminy poszczególnych platform, jest zabronione. 
  3. Staramy się na bieżąco monitorować treści publikowane w naszych serwisach, a w przypadku dostrzeżenia przez nas opinii lub komentarza o charakterze obraźliwym, wulgarnym, reklamowym czy naruszającym prawa innych podmiotów, natychmiast reagujemy.


Postanowienia końcowe 

  1. Na koniec przypominamy, że treść tej Polityki prezentowania opinii może ulec zmianie, np. kiedy zmienimy zakres funkcjonalności na stronie lub wprowadzimy nowe możliwości pozostawiania opinii o nas. 
  2. Dla Twojej wygody data aktualizacji Polityki prezentowania opinii jest podana na początku dokumentu.

     

W razie pytań zawsze możesz się z nami skontaktować, chętnie odpowiemy!
Miłego dnia!
Tomasz Kammel wraz z Zespołem 

Scroll to Top