Jak sprawić, żeby chciało się chcieć

Czy wiesz co leży u podstaw Twojej motywacji? O co warto zadbać, aby Twoje życie zawodowe stanowiło źródło entuzjazmu?  Jak uchronić się przed wypaleniem? Jak wzmocnić wiarę w siebie i w swoje marzenia?  Warto o tym posłuchać, ponieważ wiara w siebie, marzenia i pasje  – to 3 fundamenty sukcesów zawodowych i życiowych. To także oręż, by godnie znosić przeciwności losu i nigdy się nie poddawać. „Jak sprawić, żeby się chciało chcieć”  to osobista historia, opowieść o tym jak nie tracić entuzjazmu przez dwadzieścia lat pracy w wyjątkowo nieobliczalnym i bezlitosnym świecie showbiznesu. To sześćdziesiąt minut, które budzą pokłady nowej energii i wiary w działanie, a przede wszystkim uświadamiają, że prawdziwie chcieć, znaczy prawdziwie móc.

Jak gadać, żeby się dogadać

To autorski wykład ekspercki z dziedziny międzyludzkiej komunikacji. Rozrywkowy, inspirujący, ale przede wszystkim uczący jak skutecznie komunikować, czyli „Jak gadać, żeby się dogadać”. Wykład pełen jest branżowych anegdot, ciekawostek i spostrzeżeń, których zastosowanie ułatwia komunikację nie tylko w szeroko rozumianym biznesie i w codziennym życiu. Porozmawiamy o pierwszym wrażeniu, słowach kluczach w komunikacji, nastawieniu do naszych rozmówców, sile uśmiechu i kilku innych aspektach wpływających na to, jak komunikujemy (się) ze światem.

Komunikacja międzypokoleniowa

Zapraszam na wykład o rozwiązywaniu problemów komunikacyjnych i budowaniu relacji między pokoleniami. Posłuchaj człowieka, którego życiowe doświadczenie i praca, którą wykonuje postawiły pomiędzy dwiema generacjami. Czy wiesz jak wygląda świat Twoich pracowników z pokolenia Y i Z? Co ich motywuje do pracy? Czemu wolą mieć wybór niż oddawać podejmowanie decyzji w ręce innych? Jak świat online wpłynął na ich rzeczywistość i funkcjonowanie? Trudność w porozumiewaniu bierze się z innych perspektyw widzenia świata i sposobu zbierania życiowych doświadczeń. Pomogę Państwu dostrzec różnice pokoleniowe, zobaczyć ich konsekwencje, zmiany w sposobie komunikacji i co najważniejsze zrozumieć, że jednych i drugich motywują inne rzeczy.

Scroll to Top